Hej

Detta blir mitt första inlägg och jag har redan hamnat i skrivkramp. Vad ska man skriva? Vad är intressant? 
Jag har aldrig funnit intresset i att blogga förns nu då jag känner att det skulle vara skönt att kunna dela med sig av tankar och funderingar kring livet samt min vardag. 

Jag kan börja med att berätta vem jag är. Johanna heter jag och är en tjej på snart 19 år. 
För tillfället bor jag i Västerås men kommer ursprunglingen ifrån Norberg. Jag flyttade till Västerås för ca 1,5 år sedan för att studera.
I skrivande stund går jag sista året på gymnasiet där jag studerar en samhäll och beteendevetenskaplig linje med inriktning räddningstjänst. Mitt mål för tillfället är att utbilda mig till brandman eller polis.

I denna blogg kommer ni få följa min vardag och allt som präglar den, mycket mer än så kommer det inte bli. 

 

Kommentera

Publiceras ej