Att säga farväl till en person är alltid svårt. Jag har egentligen aldrig sagt farväl till en person som står mig nära och som ska åka iväg på en resa förns i Söndags. I söndags sa jag farväl till en person som betyder väldigt mycket för mig och som jag kommit väldigt nära nämligen Madeleine min pojkväns syster.
Madeleine åkte i måndags till New York för att sedan fara vidare till Florida för att jobba som aupair i ett års tid och eventuellt längre.
 
Att säga farväl har fått mig i många tankar och funderingar kring hur bra vi har det som lever i ett samhälle där man har tillgång till teknik. Tänk vad jobbigt personer måste ha haft det innan teknologin fanns så som datorer, telefoner mm. Vi är så lyckligt lottade.
 
Jag och finaste Madeleine
 
 
Henrik, Madeline, jag och Christopher
 

1 kommentarer

Madeleine

20 Mar 2014 03:34

Åh! Du gör mig ju helt tårögd igen! Saknar dig massor redan.. Mer än lalle till och med!! ❤️ Tycker om dig tokfia! Ett år kommer gå fort, sen kommer du åka som au pair till USA också har jag bestämt! Puss ❤️

Kommentera

Publiceras ej