Traditioner är något som är viktigt för mig och för personerna i min familj/släkt. 

Julafton är en speciell högtid för släkten. Vid jul åker jag upp till Åre för att fira julafton och ibland även nyår. 
Åre är den plats där jag känner mig hemma. Jag är med de personer jag tycker om och vi har det så mysigt i den lilla röda stugen vid Tege. I år kommer jag däremot bryta tradtitionen att vara i Åre under påsken, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. 
Under påsklovet är det nämligen dax för studentkryssning vilket gör att jag inte finner någon mening i att åka upp till Åre för att vara där i ca 3 dagar, vilket är synd.
Eftersom jag befinner mig just nu i en Åre bubbla vill jag visa er lite bilder ifrån de härliga vintrarna jag har spenderat i Åre.

Moster och morbror

 



Kommentera

Publiceras ej